今天我們有考試。考試當中突然下起大雨來﹐本來冒著汗考試的我﹐突然間開始冷靜下來。今天的考試不是很好﹐兩次考試沒有做足準備﹐而且在考試之前都會緊張。我的手昨晚還緊張到發抖呢﹗唉~最近這兩﹑三年就已經是這樣﹐要怎麼克服它呢﹖唉~

今天考完試之後﹐我跟另外兩個朋友想說去吃東西﹐因為考試都不是很理想﹐心情自然就有點低落。之後我們到學校附近的Secret Recipe吃午餐。我們點午餐然後也點兩個不同口味的蛋糕。Yummy…我們都吃的津津有味﹐很享受﹗當中我們也開始瘋狂起來拍照﹗哈哈~想起來我們有點傻傻的 =P 不過真的很開心。瘋狂但很有滋味的午餐﹗哈哈哈~朋友﹗我愛你們﹗﹗

DSC00642.jpg 

Banana Chocolate cake, yummy...

DSC00646.jpg 

My friends, with the Brownies Walnuts.

DSC00648.jpg 

My friend Pui Mun and I

DSC00650.jpg

My friend Gwendolyn Xiao Hui and I, eating yummy cakies!

DSC00651.jpg 

Too enjoy eating cakies... =P

DSC00655.jpg 

My friend's set meal, kids hamburgers, little burgers, they are so cute, and also the letter fries...

DSC00660.jpg 

Like we are doing the burger commercial =P

DSC00664.jpg 

Again, commercial... =P

DSC00668.jpg 

Making fun with the flags, haha...

DSC00669.jpg 

This is funny, the ice cream has melt, one of my friends said it looks like an island has being ruined, and the flag means this ruined island is being occupied, haha...

DSC00670.jpg 

The last mini burger with a flag

DSC08167.JPG 

My brownies walknut with vanilla ice-cream, yummy...

DSC08170.JPG 

we had a great time spending in Secret Recipe

DSC08171.JPG 

Again, Pui Mun and I

DSC08172.JPG 

My set lunch, Grilled Mushroom Chicken

午餐過後﹐我們各自回家﹐我就到其他商店走走﹐買些東西然後才回家。 一直到傍晚我到教會崇拜。過去這幾天我都很不開心﹐今天到教會見到我的朋友﹐心情自然好了起來﹐跟朋友有說有笑﹐好像什麼煩惱都沒有。但是~崇拜過後﹐跟一班朋友去吃晚餐﹐晚餐之後就各自回家﹐這時我的心情又回到零點﹐感覺沒有朋友在我身邊。 =( 但是每當我想起瘋狂的午餐﹐我的心情好點了﹐這些照片很有意思﹗

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    marilynliew 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()